Школа - це те місце, де швидкий життєвий потяг трохи пригальмовує і є можливість заскочити до нього.
Інформатика - не простий для викладання предмет тому що майже кожного дня з'являються нові пристрої, нові інформаційні технології. Вчитель не може все знати і за всім слідкувати. Крім виконання навчального плану, затвердженого Міністерством освіти, учням потрібно демонструвати, щось цікаве, сучасне, потрібне.
Школярі, а особливо учні молодших класів, сприймають комп'ютерну техніку, як щось загадкове і навіть магічне. Учні середніх класів намагаються знайти ігри у всіх своїх гаджетах, а старшокласники починають задумуватися, як заробити гроші за допомогою комп'ютера.
Кожен вчитель має знайти свою методику викладання предмету. Методика повинна бути гнучкою, щоб врахувати вікові особливості дітей, можливості наявної техніки, вимоги часу, а також віяння моди.
Спілкування з колишніми учнями, а зараз діючими програмістами, схемотехніками, системними адміністраторами і.т.д. також вносить свої корективи у мою роботу.
Короткий зміст сторінок представлених на моєму блозі:
Віртуальний репетитор
Короткий зміст сторінок представлених на моєму блозі:
Всі бажаючі можуть слідкувати за процесом створення нового навчально-розвивального середовища "Віртуальна школа" . У коментарях можна давати поради і пропозиції.
Віртуальний репетитор
Дуже важко провести урок інформатики без різних допоміжних засобів. Вчителі, як правило, використовують мультимедійну дошку. Для опитування беруть різні тестувальні програми.
На своїх уроках я використовую власну розробку "Віртуальний репетитор". Програма запускається на всіх комп'ютерах і дозволяє продемонструвати учням текстову, фото та відео інформацію, а також дозволяє створити тести для опитування. Більше про контсруктор "Віртуальний репетитор" читайте тут.
Програмування складно пояснити на уроці за 45 хвилин. Для повторення матеріалу вдома учні переглядають відеоуроки. Мені приємно, що мої уроки переглядають учні не тільки з нашої школи, але і з інших шкіл України. Сторінка про відеоуроки тут.
Яку мову програмування вибрати. З чого почати навчання. Огляд деяких мов програмування, перші уроки. Посилання на інтернет ресурси. Сторінка ось.
Щоб розв'язувати задачі з математики фізики потрібно мати уяву і абстрактне мислення. Те саме і з задачами з програмування. Розв'язки деяких задач, а також їхня візуальна реалізація на цій сторінці.
Кожен програміст має свою улюблену мову програмування. Я звик програмувати на Delphi. На цій сторінці наведено приклади як створити навчальні програми на мові візуального програмування Delphi. Перейти на сторінку.
Будь-яке шкільне свято стане набагато цікавішим якщо використати мультимедійні засоби. Програмне забезпечення і поради для проведення деяких позакласних заходів знаходяться на цій цікаві сторіночці.
З розвитком обчислювальної техніки стало можливим моделювання різних життєвих ситуацій. Також можна моделювати різні пристрої. Модель автомобільного роздоріжжя - яскравий приклад комп'ютерного моделювання. На сторінці описано весь процес створення такої моделі, а також можна скачати готовий проект і використовувати на своїх уроках. Світлофори блимають, машини їздять на цій сторінці.
На своїх уроках я використовую власну розробку "Віртуальний репетитор". Програма запускається на всіх комп'ютерах і дозволяє продемонструвати учням текстову, фото та відео інформацію, а також дозволяє створити тести для опитування. Більше про контсруктор "Віртуальний репетитор" читайте тут.
Програмування складно пояснити на уроці за 45 хвилин. Для повторення матеріалу вдома учні переглядають відеоуроки. Мені приємно, що мої уроки переглядають учні не тільки з нашої школи, але і з інших шкіл України. Сторінка про відеоуроки тут.
Яку мову програмування вибрати. З чого почати навчання. Огляд деяких мов програмування, перші уроки. Посилання на інтернет ресурси. Сторінка ось.
Щоб розв'язувати задачі з математики фізики потрібно мати уяву і абстрактне мислення. Те саме і з задачами з програмування. Розв'язки деяких задач, а також їхня візуальна реалізація на цій сторінці.
Кожен програміст має свою улюблену мову програмування. Я звик програмувати на Delphi. На цій сторінці наведено приклади як створити навчальні програми на мові візуального програмування Delphi. Перейти на сторінку.
Будь-яке шкільне свято стане набагато цікавішим якщо використати мультимедійні засоби. Програмне забезпечення і поради для проведення деяких позакласних заходів знаходяться на цій цікаві сторіночці.
З розвитком обчислювальної техніки стало можливим моделювання різних життєвих ситуацій. Також можна моделювати різні пристрої. Модель автомобільного роздоріжжя - яскравий приклад комп'ютерного моделювання. На сторінці описано весь процес створення такої моделі, а також можна скачати готовий проект і використовувати на своїх уроках. Світлофори блимають, машини їздять на цій сторінці.
Розв'язування олімпіадних задач.
Підготувати учня до олімпіали набагато простіше на реальних прикладах. На цій сторінці є умови і розв'язки задач які були на олімпіаді з програмуванняу Косівському районі у 2014 році. Переходимо на сторінку.
Бінарний урок
На сторінці знаходиться програма для проведення цілої серії(7) бінарних уроківз теми Фізика- 8 клас- Механіка. Програмне забезепечення допоможе вчителю фізики пояснити матеріал уроку, опитати всіх учнів і виставити оцінки. Відповідна сторінка
Немає коментарів:
Дописати коментар