Віртуальний репетитор

Програма для навчання та контролю знань.

Конструктор інтерактивних уроків.

Сучасні учні все більше заглиблюються у віртуальний, комп’ютерний світ. Планшетні комп’ютери, смартфони, ноутбуки, нетбуки стали доступними для більшості молодих людей і вони сприймають всю реальність через свої гаджети. 

Вчитель біля дошки з крейдою в руках не такий цікавий як 3D персонаж на екрані планшета.


     При всьому бажанні, наша держава не зможе вкласти в освіту навіть десятої частини від тих коштів, які вкладаються в  комп’ютерну промисловість  і в ігрову індустрію.



     Вчителі  і батьки нічого не зможуть зробити з таким станом речей. Ми не всилі викликати своїх дітей з того віртуального світу і нам залишається тільки самим зануритися туди і таким чином достукатися до їхньої  свідомості (або підсвідомості).   

     Особисто я не бачу в цьому нічого поганого. Прогресивні вчителі, або викладачі вузу  для підвищення рівня знань учнів і підвищення своїх знань і умінь вже давно використовують всесвітню мережу. 

      Кожен з Вас, вже напевно пробував створити свій відео-урок, скоріше всього для якогось відкритого заняття, або для участі у конкурсі. Я не говорю вже про презентації, бо їх ми натворили величезну кількість. PowerPoint освоїли навіть учителі молодших класів і використовують їх на своїх уроках. Але  відео-уроки, презентації і програми для тестування учнів не можливо одночасно використати на одному уроці. Особливо з цією проблемою зустрічаються вчителі які змушені працювати на застарілій комп’ютерній техніці. У нашій школі стоять машини яким вже 9 років. Відкривання, закривання програм чи відео займає багато дорогоцінного часу, а якщо ще додати повне зависання деяких ПК, або необдумані дії деяких учнів то виходить, що половину уроку вчитель витрачає на боротьбу з залізом замість того, щоб подавати навчальний матеріал.

   Зі всякої складної ситуації можна знайти вихід. Мені вдалося об’єднати у одній програмі  текстову інформацію, аудіо і відеоматеріал, а також тести для перевірки знань учнів. 

  Вже багато років створюю  навчальні програми. Але для того, щоб поєднати простий зрозумілий інтерфейс зі складною функціональністю потрібно багато часу.  Додаток  «Віртуальний репетитор» ще на стадії розробки і апробації. Кожного дня при підготовці до уроку і при використанні на заняттях, я знаходжу якісь недоліки і намагаюся їх виправити. Також мені допомагають старшокласники. Учні самі пробують створювати нові уроки, а потім всім класом проходять матеріал, відповідають на запитання, отримують оцінки.     
   Програму можна використовувати не тільки на уроках інформатики. Проведені бінарні заняття з математики, фізики, економіки. Аудіо, відео та фото матеріали поєднані з текстовою інформацією прекрасно доповнюють розповідь будь-якого вчителя. Тести на початку, в середині і у кінці заняття дозволяють об’єктивно оцінити кожного учня. Вчитель бачить всі оцінки на центральному комп’ютері і просто переносить їх до журналу.
    За допомогою цієї програми вчителі зможуть створити справді інтерактивний урок. Віртуальний репетитор дозволяє вирішити ще цілий ряд проблем.  Кращі учні, які швидко справилися з завданням і не хочуть чекати на інших зможуть самостійно опрацьовувати новий матеріал у своєму темпі. Діти, які пропустили попередній урок зможуть освоїти пропущену тему і отримати оцінку. Відбувається диференційований навчальний процес, який до тепер був тільки на папері і в мріях всіх вчителів.

Короткий опис програми:
Додаток працює під Windows всіх версій. Віртуальний репетитор прекрасно підходить для дистанційного навчання. Кожен урок може містити в собі декілька коротких відео-уроків, безліч ілюстрацій і тексту. Програма знаходиться на головному комп’ютері і через мережу запускається на робочих місцях. Ведеться архів оцінок. Всі можуть бачити свої пройдені теми і оцінки з них. Програма швидко переключається у режим редактора і дозволяє створювати нові уроки, або змінювати існуючі. Вмонтований в програму веббравзер допомагає у пошуку нового матеріалу, а також при потребі дає учням додаткову інформацію, яка не увійшла до уроку.

Програма знаходиться на головному комп'ютері і через мережу запускається на робочих місцях.
- Ведеться архів оцінок.
- Всі можуть бачити свої пройдені теми і оцінки з них.

І найголовніше!. Легеньким рухом руки наша програма 

перетворюється на редактор уроків.

Як створити новий урок?

Крок 1

Переходимо в режим редактора на сторінці "Налаштування" 


Пароль можна отримати у автора програми безкоштовно SLKuty72@gmail.com

Крок 2

Вибираємо сторінку "Тема"

1 Вибираємо клас 2 Вибираємо учня (ці два кроки можна пропустити) 3 Вказуємо предмет. Якщо предмету немає в списку - дописуємо його. 4 Вибираємо, або створюємо розділ з даного предмету. 5 Вводимо назву нової теми.Уважно перечитуємо все написане. Виправити помилки буде трохи складно. Натискаємо на кнопку "Створити тему" На диску автоматично створюються папки і файли налаштувань куди вносяться дані про створені розділи і теми. Предмет - розділ - нова тема - це шлях до файлу з навчальним матеріалом.

Крок 3  Переходимо на сторінку "Хід уроку".



Стандартні значки текстового редактора складають головне меню.
^ i v - означають степінь і індекс.1 Набираємо, або копіюємо з інших документів текст і ілюстрації до уроку. 2 Зберігаємо файл під назвою "text" у створену автоматично папку(Крок 2). (Збережений під іншим іменем файл працювати не буде).

Крок 4
1. Якщо потрібно вставити аудіо та відеофрагменти - натискаємо на кнопку "Медіафайл", вибираємо потрібні файли. Це може бути музика, або начитаний текст уроку у форматі MP3. Відео найкраще зберігати у форматі WMV. УВАГА!!! всі медіафайли потрібно перемістити до папки з темою, а потім вставляти в документ. Після вставляння медіафайлів, переміщувати папку з темою до іншого розділу, а також змінювати назви папок теми чи розділу НЕ МОЖНА.Якщо потрібно перемістити чи змінити назву - видаляємо всі меліафайли з документу, переміщуємо чи змінюємо, а потім вставляємо медіафайли на місце.

2. Придумуємо запитання для тестів. Запитань може бути будь-яка кількість. Дописуємо варіанти відповіді до кожного запитання. Варіантів відповіді також може бути будь-яка кількість.

3. Напроти кожного варіанту відповіді вставляємо прапорці . Запитання можна розміщувати в будь-якому місці документу.

4. Після всіх запитань розміщуємо об'єкт "Кнопка". Кнопка з'являється відразу з написом "Отримати оцінку". Покищо кнопка вміє тільки підраховувати набрані бали.

5. Відмічаємо правильні відповіді, вказуємо максимальний бал і натискаємо "Зберегти відповіді". Програма збереже правильні відповіді до файлу налаштувань і забере всі відмітки з прапорців

Урок готовий. Закриваємо програму. Запускаємо знову і від імені учня проходимо урок, відповідаємо запитання, отримуємо оцінки.

Навіть учні молодших класів справляться з цією програмою, а старшокласники можуть самі створювати такі уроки для молодших друзів.

Створіть свій урок вдома, а на уроці відпочивайте і отримуйте задоволення


Завантажити останню версію  програми 'Віртуальний репетитор' і деякі уроки 

Програма, звичайно дуже дорога, але хто Вам рахує .... беріть качайте користуйтесь


Завантажити "Віртуальний репетитор"   https://drive.google.com/file/d/1Z-INvZn8rLKoXDOPMDY_8qUYSZWeyj7n/view?usp=sharing

Багато уроків в цьому архіві створювали діти і вони потребують доопрацювання. Перед використанням перевіряйте і виправляйте помилки. а якщо хтось захоче прислати мені свій зроблений урок то я буду безмежно радий і щасливий.
Всі запитання, поради, пропозиції, зауваження і замовлення пишіть в коментар до статті, або на адресу
пошта SLKuty72@Gmail.com

6 коментарів: